آیا هر شانس بهبودی بیماری پارانشیم کلیه وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا هر شانس بهبودی بیماری پارانشیم کلیه وجود دارد

آیا شانس بهبودی برای بیماری پارانشیم کلیه وجود دارد؟ تحقیقات اخیر نشان می دهد که برای بیماران مبتلا به بیماری پارانشیم کلیه آنها هنوز هم شانس خاصی برای بازیابی بیماری خود را داشته باشد، اما شانس برای هر فرد متفاوت است.
شانس بهبود برای بیماری پارانشیم کلیه ها چه هستند؟
به طور کلی، برای بیماران مبتلا به آسیب خفیف کلیه آنها بیش از 80٪ شانس برای بازیابی بیماری خود را، برای بیماران مبتلا به آسیب کلیوی متوسط ​​آنها بیش از شانس نیمه به بهبود بیماری خود را، برای بیماران مبتلا به آسیب های جدی کلیه آنها ممکن است کمتر از 10 درصد است شانس برای بازیابی بیماری خود را اما آنها هنوز هم می تواند یک زندگی با کیفیت بالا با کمک درمان مناسب لذت ببرید.
چه نوع درمان می تواند بهبود GET بیمار کمک کند؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی گیاه چینی آن ثابت شده است به یکی از موثرترین درمان در درمان بیماری کلیه است. این می تواند بیمار برای بهبود عملکرد پایین کلیه بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از تخریب بیشتر کمک کند.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان بیماری های کلیوی؟
این نوع درمان می تواند علائمی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی. آنچه مهم تر است، می تواند کمک به تعمیر خسارت کلیوی، تا که به جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک کند، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: